.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعوت به همکاری با بنیاد خیرین دانشگاه مازندران

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي دانشگاه مازندران، دكتر كوروش نوذري معاون اداري و مالي دانشگاه، طي بيانيه اي، از عموم دانشگاهيان براي همكاري با بنیاد خیرین دانشگاه مازندران دعوت به همكاري كرد.

متن اين بيانيه به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دعوت به همکاری با بنیاد خیرین دانشگاه مازندران

به حول وقوه الهی بنیاد خیرین دانشگاه مازندران با هدف تشویق و ترغیب واقفین، خیرین، موسسات دولتی، نهادهای عمومی، دانش آموختگان مجامع، تشکل های صنفی و افراد حقیقی و حقوقی برای کمک به "توسعه علم و دانش" و در راستای اساسنامه ابلاغی وزارت علوم، تمهیدات ساختاری و تبینی را آغاز نموده است. تمهیداتی ساختاری که با تشکیل هیات امنا و هیات مدیره، روند جذب کمک های خیرین را ساماندهی خواهد کرد.

دانشگاهیان فرهیخته استحضار دارند کمک به توسعه علم و دانش توسط خیر اندیشان نیکوکار، محور جذب اعتبار اکثر دانشگاه های دنیا می باشد و امروزه نمی توان تنها با اتکا به بودجه دولتی به نیازهای جامعه علمی پاسخ گفت. بر همین اساس با درک عمیق از تحولات سریع دانش بشری و به منظور شتاب بخشی به روند تولید علم و دانش، جذب کمک های دولتی و مردمی به عنوان یک راهبرد در دستور کار دانشگاه مازندران قرار گرفته است.

دبیرخانه بنیاد با استقرار در حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه در آغاز فعالیت خود در صدد دریافت نظرات و پیشنهادات دانشگاهیان محترم درباره پیشبرد امور و چگونگی جذب کمک های خیرین می باشد و از دانشگاهیان فرهیخته تقاضا دارم در صورت آشنایی با افراد خیر و نیک اندیش به ویژه دانش آموختگان و واقفین، زمینه دیدار با آنان را برای مسوولان بنیاد فراهم آورند. همکاری و معاضدت همه جانبه دانشگاهیان در این مسیر موجب امتنان فراوان خواهد بود.

شایان ذکر است دبیرخانه بنیاد برهمین اساس برنامه هایی تدارک دیده که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.